مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-03سياسي

انحراف مثبت از بودجه در شهرداری قیدار/بودجه شهری 107 درصد رشد داشته است


شهردار قیدار با تاکید بر پیشی گرفتن کارهای عمرانی در قیدار از برنامه تدوین شده گفت: آسفالت ریزی، جدول گذاری، پیاده رو سازی و همچنین ایجاد فضای سبز در این شهر از برنامه جلو و در واقع انحراف مثبت از بودجه روی داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی موسوی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با تقدیر از فعالان رسانه ای برای اطلاع رسانی های انجام شده اظهار کرد: خبرگزاری فارس هم در این راستا نقش قابل توجهی در امیدآفرینی ایفا می کند.

شهردار قیدار به وقایع مثبت روی داده در شورای ششم اشاره و تصریح کرد: این وقایع مثبت در حوزه سیاست گذاری و اجرایی روی داده و یکی از دلایل کلیدی موفقیت ها همراهی و تعامل موجود در سطح شهرستان با استان است که نتیجه آن ایجاد رضایتمندی نسبی و امیدآفرینی در بین شهروندان است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری قیدار را با 29 میلیارد تومان بودجه تحویل گرفته است، افزود: با توجه به نیازمندی های موجود در سطح شهر و اقداماتی که باید انجام می شد در گام نخست بخش هایی از مدیریت شهری برای جذب سرمایه و اعتبارات لحاظ و بودجه را با 107 درصد افزایش بسته و به شورا ارائه کردیم.

موسوی با تاکید بر اینکه بودجه پیشنهادی با نگاه مثبت اعضای شورا مصوب و ابلاغ شده است، ادامه داد: این بودجه اساس و برنامه اصلی شهرداری قیدار قرار گرفت و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحراف مثبت از بودجه در شهرداری قیدار/بودجه شهری 107 درصد رشد داشته است

انحراف مثبت از بودجه در شهرداری قیدار/بودجه شهری 107 درصد رشد داشته است