مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 11:272022-09-03سياسي

قدرت دفاعی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست


مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت:به هر میزان که لازم باشد، قدرت دفاعی را افزایش می دهیم و به هیچ وجه با کسی درباره آن صحبت نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، امیر سرتیپ امیر حاتمی مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش صبح امروز (شنبه) در همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس که در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در جنگ ها همواره مقایسه می شود، نقش نیروی انسانی و تجهیزات است.

امیر حاتمی افزود: در دفاع مقدس نقش نیروی انسانی آن چنان برجسته و سنگین بود که بقیه موضوعات را تحت الشعاع قرار داد.

حضور کمّی و کیفی نیروی انسانی با انگیزه های الهی در دفاعی مقدس بسیار برجسته بود و نقش حضرت امام (ره) این نقش را برجسته تر کرد.

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش بیان کرد: نیروی زمینی مدیون سربازانی است که در اجرای وظیفه سربازی آمدند و در دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که ما در دفاع مقدس از علم و فناوری بهره بسیاری بردیم و ارتش با اتکا به علم و دانش خودش و ظرفیت های علمی کشور توانست از روز اول تا روز آخر جنگ نقش ایفا کند.

امیر حاتمی با اشاره به علل نپرداختن به دستاورد های علمی دفاع مقدس، گفت: همین امروز فناوری های متعددی در جبهه جنگ اوکراین و روسیه در حال تزریق اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت دفاعی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست

قدرت دفاعی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست