مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-03اقتصادي

برنامه ورود اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به ناوگان مشهد


نایب رییس و سخن گوی شورای شهر مشهد از برنامه ورود اتوبوس برقی به خطوط اتوبوس رانی شهر مشهد خبر داد و گفت: این خودرو به صورت آزمایشی وارد اتوبوس رانی مشهد خواهد شد تا بررسی های فنی برای استفاده از آن صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- موسی الرضا حاجی بگلو با بیان این که ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مشهد نیازمند نوسازی است، گفت: طبق مصوبه هیات دولت، هزار دستگاه اتوبوس مورد نیاز استان خراسان و شهر مشهد است که می توان از تولیدات داخلی و شرکت ایران خودرو دیزل برای تامین آن اقدام کرد .

وی گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس رانی، انتظار از ایران خودرو دیزل این است که بتواند نیاز بازار را با محصولات با کیفیت تامین کند.

حاجی بگلو تصریح کرد: با نگاه فعلی در ایران خودرو دیزل و تولید محصولاتی مانند اتوبوس برقی، قطعا این شرکت در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل می تواند موفق باشد.

وی بر بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در تامین قطعاتی که به منابع خارجی وابسته است تاکید و خاطرنشان کرد: با استفاده از توان و دانش جوانان و نخبگان در این شرکت ها می توان تحول و توسعه صنعت خودرو را به راحتی رقم زد.

سخن گوی شورای شهر مشهد بر افزایش کیفیت محصولات و تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: باید با عرضه محصولات باکیفیت و به روز نسبت به جلب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ورود اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به ناوگان مشهد

برنامه ورود اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به ناوگان مشهد