مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-03سياسي

آزادی 8 زندانی همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به یزد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی 8 محکوم مالی جرائم غیر عمد همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید مسعود عظیمی صبح امروز در جمع خبربا اعلام این خبر گفت: همزمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس خود بازگشتند.

وی با اشاره به دوازدهمین سفر استانی رییس قوه قضاییه از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، شاهد آزادی 8 زندانی از زندان بودیم که همگی افراد مستحقی بودند که به دلایل غیر عمد و تنها به دلایل محکومیت های مالی در زندانها به سر می بردند افزود: بخشی از مبلغ بدهی را خود مددجو فراهم کرده و بخش دیگری از این مبلغ را خیرین با کمک ستاد دیه فراهم و زمینه آزادی آنها را از زندان فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با بیان این که  بدهی این مددجویان مبلغ 17 میلیارد و 441 میلیون ریال بود که مبلغ10 میلیارد و 782 میلیون ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شده تصریح کرد: مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 6 میلیارد و 659 میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این هشت نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 8 زندانی همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به یزد

آزادی 8 زندانی همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به یزد