مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 12:022022-09-03پزشكي

استاندار کرمانشاه بر ضرورت ارائه آموزش های بهداشتی به موکب های اربعین تأکید کرد


استاندار کرمانشاه رواج عادی انگاری را بزرگترین تهدید برای گسترش کرونا دانست و گفت: مجموعه علوم پزشکی باید آموزش های بهداشتی لازم را طی این ایام به موکب ها ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه امروز در نشست ستاد استانی از آمادگی مناسبی در زمینه ارائه خدمات پزشکی و درمانی برخوردار است.

استاندار کرمانشاه افزود: مجموعه علوم پزشکی باید آموزش های بهداشتی لازم را طی این ایام به موکب ها ارائه دهد و همچنین فوریت های پزشکی و امداد پزشکی را در طول مسیر ورودی استان تا مرز خسروی برقرار کند.

وی تأکید کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب درمانی و پزشکی به زوار حسینی باید امکانات و تجهیزات بیمارستان های مستقر در ورودی استان تا مرز خسروی باید تقویت شود.

امیری مقدم در بخش دیگری از سخنانش در زمینه عادی انگاری کرونا در جامعه هشدار داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید با اطلاع رسانی مناسب از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف نسبت به خطرات جدی عادی انگاری کرونا و ضرورت تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی، هشدارهای لازم را ارائه دهد.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب توسط دانشگاه علوم پزشکی از طریق شبکه های اجتماعی و صدا و سیما و رسانه ها برای آموزش مردم و ارائه هشدارهای لازم تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه بر ضرورت ارائه آموزش های بهداشتی به موکب های اربعین تأکید کرد

استاندار کرمانشاه بر ضرورت ارائه آموزش های بهداشتی به موکب های اربعین تأکید کرد