مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 12:022022-09-03سياسي

ایجاد پارکینگ های ویژه موتورسیکلت در نقاط مخلتف قم


مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اهمیت ساماندهی موتورسیکلت ها در سطح شهر گفت: یکی از برنامه های شهرداری قم، ساخت و احداث پارکینگ موتورسیکلت در تمام شهر به خصوص هسته مرکزی شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت ساماندهی موتورسیکلت ها در سطح شهر اظهار داشت: یکی از برنامه های شهرداری قم، ساخت و احداث پارکینگ موتورسیکلت در تمام شهر به خصوص هسته مرکزی شهر است.

وی بابیان موقعیت پارکینگ های موتورسوار در مرکز شهر افزود: پارکینگ میدان امام خمینی(ره) با ظرفیت 300 موتورسیکلت و میدان 72 تن با ظرفیت 500 موتور نیز برای کسانی که قصد رفتن به شهرک های صنعتی را دارند در نظر گرفته شده و این افراد می توانند در این مکان ها موتورسیکلت خود را پارک کنند.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: یکی از مشکلات ترافیکی شهر قم تردد و پارک موتورسیکلت ها بوده و باید شهروندان از پارکینگ ها استفاده کنند که امنیت موتورها نیز با دوربین و بیمه تأمین می شود.

وی از افزایش نقاط پارکینگ در سطح شهر خبر داد و گفت: 8 نقطه که پرتردد بوده و تقاضا برای پارک موتورسیکلت در آن ها زیاد است ایجادشده و در هر نقطه ای که بر اساس نظر کارشناسان نیاز به پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پارکینگ های ویژه موتورسیکلت در نقاط مخلتف قم

ایجاد پارکینگ های ویژه موتورسیکلت در نقاط مخلتف قم