مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-03بين الملل

عمق فساد مالی و اخلاقی خانواده بایدن چگونه فاش شد؟


گزارش هایی که در رسانه های آمریکایی منتشر شده اثبات می کند که خانواده بایدن، از اعتیاد و رابطه غیراخلاقی و سوءاستفادهٔ جنسی پسر «جو بایدن» از نوه او اطلاع داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هنگامی که هانتر بایدن، معتاد به مواد مخدر، در بهار 2019 میلادی، درست شش روز قبل از اینکه پدرش نامزدی خود را برای ریاست جمهوری آمریکا اعلام کند، رایانهٔ آب خوردهٔ خود را در یک تعمیرگاه مک بوک در شهر دلاوِر رها کرد، در واقع بمبی ساعتی را فعال کرد که در سایهٔ کمپین انتخاباتی پدرش، کسی حواسش به آن نبود.

اسرار کثیف موجود در لپ تاپ هانتر تقریباً کمپین ریاست جمهوری پدرش را از مسیر خارج کرد و یکی از بزرگترین پنهان کاری های رسانه ای در تاریخ آمریکا را به جریان انداخت.

اما این داستان، بدون پیرایه و حشو و زوائد، دربارهٔ محتوای واقعی لپ تاپ و آنچه چینی ها در مورد بایدن ها می داند، توسط روزنامه نگار نیویورک پست، میراندا دیواین، فاش شد.

دیواین در کتاب خود، عملیات سانسور هماهنگ توسط کمپانی های بزرگ فناوری اطلاعات، نهادهای رسانه ای و عوامل اطلاعاتی سابق را برای خفه کردن پوشش روزنامه نیویورک پست حول ماجرای لپ تاپ هانتر بایدن را با قلم خود ثبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمق فساد مالی و اخلاقی خانواده بایدن چگونه فاش شد؟

عمق فساد مالی و اخلاقی خانواده بایدن چگونه فاش شد؟