مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-03دانش

وزیر علوم: ساخت منزل مسکونی اعضای هیات علمی در دستور کار قرار گیرد


وزیر علوم خطاب به رؤسای دانشگاه ها گفت: از ظرفیت قانون جهش مسکن استفاده کنید و همچنین ساخت منزل مسکونی برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در سومین روز از اجلاس رؤسای دانشگاه ها گفت: برای انتخاب یک رییس دانشگاه، پژوهشگاه، پارک علم و فناوری، ساعت ها و بعضاً چند ماه طول می کشد تا از بین جامعه فرهیخته دانشگاهی فردی برای این مسئولیت انتخاب شود.

برای همین ما شما را سرمایه نمادین کشور می دانیم.

وی ادامه داد: این روزها بحث است که برای ساخت منزل مسکونی برای اساتید از زمین های دانشگاه استفاده شود که با جلسه ای که با برخی رؤسای برتر دانشگاه ها داشتیم پیشنهاد کردند اگر قرار باشد برای هر نسل یک زمین اختصاص بدهیم این به نفع آینده آموزش عالی نیست.

زلفی گل گفت: به جای آن خانه سازمانی بسازیم که هر عضو هیأت علمی 7،8 سال استفاده کند سپس خانه دار شود و به فرد دیگری واگذار کند.

وی خطاب به رؤسای دانشگاه ها تاکید کرد از ظرفیت قانون جهش مسکن استفاده کنید و همچنین ساخت منزل مسکونی برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: ساخت منزل مسکونی اعضای هیات علمی در دستور کار قرار گیرد

وزیر علوم: ساخت منزل مسکونی اعضای هیات علمی در دستور کار قرار گیرد