مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-03حوادث

دستگیری عوامل آتش سوزی در تالاب بین المللی انزلی


دادستان بند انزلی با اشاره به عمدی بودن ایجاد حریق در 40 هکتار از اراضی تالاب بین المللی انزلی گفت: پس از بررسی های به عمل آمده چهار نفر دیگر از عوامل این آتش سوزی هم شناسایی شده و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر انزلی، اکبر سبحانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آتش سوزی در تالاب بین المللی انزلی منجر به نابودی بخشی از اراضی تالاب شده است، اظهار کرد: تالاب بین المللی انزلی یکی از ظرفیت های گردشگری در استان گیلان و حتی کشور است که همواره اراضی اطراف آن مورد طعمه حریق که عمدتا عمدی است قرار می گیرد.

  وی با اشاره به عمدی بودن ایجاد حریق در 40 هکتار از اراضی تالاب بین المللی انزلی گفت: با تلاش های صورت گرفته روز گذشته فردی بومی که عامل آتش سوزی عمدی منطقه چراغ پشتان از شناسایی دیگر مضنونان آتش سوزی در تالاب بین المللی انزلی خبر داد و افزود: پس از بررسی های به عمل آمده چهار نفر دیگر از عوامل این آتش سوزی هم شناسایی شده و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده است.

  سبحانی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با افراد سودجو در هر حوزه ای بیان کرد: همواره برخی از افراد سودجو در تلاشند تا با ایجاد حریق در اراضی تالاب بین المللی انزلی، اراضی کشاورزی اطراف خود را افزایش دهند ولی با انجام اینکار بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل آتش سوزی در تالاب بین المللی انزلی

دستگیری عوامل آتش سوزی در تالاب بین المللی انزلی