مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-03بين الملل

حالا وقت مذاکره اروپایی ها با آمریکاست


حالا وقت مذاکره اروپایی ها با امریکا است.

چراکه آنچه ایران به عنوان امتیاز مطرح کرده بسیار معقول بوده و هیچ بازیگر بین المللی نمی پذیرد، توافقی را به امضا برساند که قرار است اهرم فشار آن طرف مقابل در دستانش باقی بماند.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- سیدمصطفی خوش چشم: جمهوری اسلامی ایران در طول 10 ماه گذشته، هرگاه که مذاکرات به توقف کشانده شد، با ابتکار عمل های گوناگون سعی کرد تا و امریکا باقی بگذارند.

امتیاز باید در برابر امتیاز باشد و قرار نیست که یکسویه شکل بگیرد خصوصاً که اگر این امریکا باشد که نقض عهد کرده و در مقابل هم اروپا هیچ گاه به جبران مافاتی که ناشی از نقض عهد امریکا بوده برنخاسته است.

در متن پاسخی که در هفته های گذشته از سوی غربی ها به ایران ارائه شد، عبارات و کلمات کلی و مبهمی گنجانده شده بود که راه را برای فرار امریکا از تعهدات خود در آینده باز می گذاشت؛ این تاکتیکی است که همواره امریکایی ها در قراردادهای گوناگون با کشورهای دوست و دشمن خود به کار می برند.

اینکه جمهوری اسلامی بعد از پاسخ امریکا مجدداً نسبت به برخی موارد باقیمانده آن از جمله بسته شدن قطعی پرونده های ایران در آژانس اصرار دارد و طرف غربی چنین درخواستی را آن هم علیرغم قول ها و وعده های مختلفی که داده شده اجابت نمی کند، بیشتر باعث سوء ظن به غربی ها می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حالا وقت مذاکره اروپایی ها با آمریکاست

حالا وقت مذاکره اروپایی ها با آمریکاست