مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-03دانش

زمان و نحوه ثبت خوابگاه برای دانشجویان دکتری دانشگاه تهران اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پذیرفته شدگان آزمون مقطع دکتری سال تحصیلی 1402 -1401 دانشگاه تهران در صورتی که دانشجوی روزانه غیربومی بوده، - زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان روزانه غیربومی دکتری ورودی سال 1401 دانشگاه تهران برای سکونت در خوابگاه های دانشجویی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پذیرفته شدگان آزمون مقطع دکتری سال تحصیلی 1402 -1401 دانشگاه تهران در صورتی که دانشجوی روزانه غیربومی بوده، ثبت نام آموزشی و اخذ واحد های درسی را انجام داده و حداقل 3 دوز واکسن کرونا را تزریق کرده اند، جهت ثبت نام اسکان در خوابگاه می توانند از ساعت 12 چهاردهم شهریور تا ساعت 22 پانزدهم شهریور ماه 1401 با مراجعه به سامانه اسکان خوابگاه های دانشگاه تهران به نشانی ems.

ut.

ac.

ir مراجعه کنند.

ثبت نام دانشجویان برای اسکان در خوابگاه ها، پرداخت ودیعه و اجاره بها فقط به صورت اینترنتی بوده و پذیرش حضوری نخواهد بود.

عدم مراجعه دانشجویان برای ثبت نام در موعد اعلام شده به سامانه، به منزله انصراف از خوابگاه است و مدیریت خوابگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال اسکان دانشجویان جامانده از ثبت نام نخواهد داشت.

بر اساس اعلام اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران، زمان بازگشایی خوابگاه ها در نیمسال اول تحصیلی 1402-1401 از ساعت 10 صبح روز شنبه 26 شهریور ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان و نحوه ثبت خوابگاه برای دانشجویان دکتری دانشگاه تهران اعلام شد

زمان و نحوه ثبت خوابگاه برای دانشجویان دکتری دانشگاه تهران اعلام شد