مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-03اقتصادي

خودروی بدحجابان در چه صورتی توقیف می شود؟


فرمانده فراجا با اشاره به ناهنجاری سگ گردانی گفت: این ناهنجاری نگرانی و ناراحتی آحاد جامعه و متدینین را فراهم کرده است، اکنون فقط در تهران بیش از 370 فروشگاه غذای سگ وجود داشته و قبلاً با ارز 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور می شد.

- فرمانده فراجا گفت: از سال 97 که قیمت ها افزایش یافت، آمار سرقت ها نیز 30 درصد بالا رفت، این مهم نشان دهنده این است که مسائل اقتصادی بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، سردار حسین اشتری فرمانده فراجا در جلسه با رییس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اجرای طرح ناظر یک در امر مقابله و برخورد با ناهنجار های کشف حجاب در خودرو ها گفت: 81 درصد از افرادی که در خودرو کشف حجاب کرده اند در همان پیامک بار اول پلیس، متنبه شده و دیگر تکرار نکرده اند.

وی افزود: این افراد اگر به تذکرات پلیس بی اعتنا و مجدداً تکرار کنند از آن ها تعهد گرفته می شود، در صورتی که برای بار سوم تکرار کنند خودرو توقیف، به پارکینگ منتقل و در مرتبه چهارم برای شان پرونده تشکیل و به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

بالا رفتن آمار سرقت ها با افزایش قیمت ها فرمانده فراجا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سال 97 که قیمت ها افزایش یافت، آمار سرقت ها نیز 30 درصد بالا رفت، این مهم نشان دهنده این است که مسائل اقتصادی بسیار تاثیرگذار است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی بدحجابان در چه صورتی توقیف می شود؟

خودروی بدحجابان در چه صورتی توقیف می شود؟