مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 16:272022-09-03سياسي

پای دختر کردستانی در کفش مردها/«لیمو» چهار مهندسی مردانه دارد


لیمو امین پناه از نهضت سوادآموزی شروع کرد و ضمن اخذ کارشناسی رشته مکانیک خودور در سه گرایش رشته جوش ام تی، پی تی، وی تی با بالاترین نمره مدرک مهندسی کسب کرده اما ناامید از حمایت مسئولان امروز در حاشیه ترین نقطه این شهر در نایسر سنندج مشغول به کار خیاطی است.

- خبرگزاری فارس استان کردستان/شیرین مرادی، علاقه به درس و مدرسه آنچنان در وجودش موج می زد که برای نشستن پای میز و نیمکت مدرسه سر از پا نمی شناخت؛ اما زندگی در روستا مانع بزرگی در مسیر دستیابی به این هدف شد، روستا مدرسه نداشت و دوران طلایی برای درس و مدرسه در شیب تند قرار گرفته بود.

عشق به مدرسه و نشستن پای نیمکت چیزی نبود که لیمو امین پناه بتواند به سهولت از آن گذر کند چرا که تمام فکر و ذکرش درس خواندن بود.

می گوید: کتاب زندگی ام بهار به بهار ورق می خورد و وجودم را خزان نرسیدن به این آرزوی دیرینه سخت در چنگال می فشرد.

سال ها یکی از پس دیگری می گذشت و من همچنان چشم انتظار بودم، در اوایل انقلاب خانم ها به دلیل شرایط و تفکر حاکم بر خانواده ها اجازه تحصیل نداشتند و بیشتر پسرها حق رفتن به مدرسه داشتند حق ما انجام کارهای خانه و خانه داری بود، دختر بزرگ خانواده بودم به همین دلیل در انجام بسیاری از مسئولیت های مادر سهیم می شدم از بچه داری گرفته تا انجام کار کشاورزی، دامداری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای دختر کردستانی در کفش مردها/«لیمو» چهار مهندسی مردانه دارد

پای دختر کردستانی در کفش مردها/«لیمو» چهار مهندسی مردانه دارد