مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 17:072022-09-03بين الملل

پذیرایی آستان قدس از زائران اربعین سیدالشهدا(ع) در 68 موکب


مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از برپایی بیش از 68 موکب خدمت رسانی با حمایت آستان قدس رضوی در مناطق مرزی کشورمان و داخل عراق به منظور پذیرایی از زائران ایرانی و غیر ایرانی سیدالشهدا(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حدود دو هفته تا اربعین باقی مانده و دلدادگان اباعبدالله، برای پیمایش مسیر پرنور تا کربلا ثانیه شماری می کنند.

امسال بعد از دو سال سخت کرونایی، عاشقان حسینی از ایران، عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان و دیگر کشورهای جهان، بار دیگر با هم پیوند می خورند تا در قاب راهپیمایی عظیم اربعین، جهانی را متحیر عظمت اسلام کنند.

  آستان قدس رضوی هم که یکی از مهم ترین کانون های مذهبی جهان به شمار می آید، دایره حریم رضوی را به شعاع گام های عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) گسترانیده و قرار است امسال هم با پرچم داری بنیاد کرامت رضوی و مشارکت خادمان و خادمیاران سراسر کشور، کاری کارستان را برای زائران اربعین سیدالشهدا(ع)، رقم بزند.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی د از برپایی بیش از 68 موکب خدمت رسانی با حمایت آستان قدس رضوی در مناطق مرزی کشورمان و داخل عراق خبر داد و گفت:  به همت بنیاد کرامت رضوی در بیش از 11 نقطه مرزی کشورمان برای پذیرایی از زائران ایرانی و غیر ایرانی اربعین سیدالشهدا(ع) موکب برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی آستان قدس از زائران اربعین سیدالشهدا(ع) در 68 موکب

پذیرایی آستان قدس از زائران اربعین سیدالشهدا(ع) در 68 موکب