مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 17:322022-09-03اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه آبرسانی در پیشوا با اعتباری بالغ بر 587 میلیارد


7 پروژه آبرسانی در شهرستان پیشوا با اعتباری بالغ بر 587 میلیارد ریال افتتاح و کنلگ زنی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های آبرسانی به روستاهای پیشوا و ورامین، اظهار کرد: پروژه هایی که امروز افتتاح و کلنگ زنی آن انجام می شود در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم انجام می گیرد زیرا شهرستان پیشوا نیازمند نگاه ویژه مسؤولان است.

وی گفت: پیک مصرف آب را در جنوب شرق استان تهران با مشکلاتی که در مسیر حرکتی و اقدامات عمرانی برای تامین آب شرب مردم داشتیم را با موفقیت عبور کردیم، در شهرستان پیشوا که اوج پیک مصرف آب را در روستاها داشتیم قطعی مداوم نداشته ایم، شاید در بعضی از نقاط افت فشار بوده ولی این موضوع به سرعت رفع می شود.

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران افزود: امروز کار اجرایی مخزن هزار متر مکعبی روستای گلعباس  اجرایی می شود، در حال حاضر چاه روستای گلعباس حفر شده و بعد از تجهیز و انتقال خطوط برق به محل در چند روز آینده به مدار آبی منطقه اضافه می شود.

نامداری بیان کرد: در آیند نزدیک چندین مخزن در شهرستان پیشوا حفر می شود که دو مخزن در شهر پیشوا و یک مخزن دیگر در محمودآباد کهنه که در صورت تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه آبرسانی در پیشوا با اعتباری بالغ بر 587 میلیارد

افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه آبرسانی در پیشوا با اعتباری بالغ بر 587 میلیارد