مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 20:272022-09-03پزشكي

کاهش شهرستان های نارنجی چهارمحال و بختیاری


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان سامان در وضعیت قرمز و شهرستان های بن، فارسان، کوهرنگ و کیار در وضعیت نارنجی و شهرستان های اردل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: طی 24 ساعت گذشته 35 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 11 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 3 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 4 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

   احمدی بیان کرد: هم اکنون 36 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 25 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماری شان هستند.

   وی با بیان اینکه خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد، افزود: هم اکنون 6 نفر از بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شهرستان های نارنجی چهارمحال و بختیاری

کاهش شهرستان های نارنجی چهارمحال و بختیاری