مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 21:222022-09-03اجتماعي

عزیمت 115 هزار زائر از مرزهای خوزستان/ امکان تمدید گذرنامه در مرزها فراهم نیست


سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در گفت وگو با خبرنگار فارس در مرز شلمچه،اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم امسال بار دیگر این توفیق نصیب مجموعه انتظامی شد که خادم زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) در دو مرز شلمچه و چذابه باشند.

وی افزود: طبق بررسی های آماری از آغاز اعزام زوار تاکنون در مجموع 200 هزار نفر زائر ایرانی از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه ورود و خروج کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: از آغاز اعزام تاکنون بالغ بر 115 هزار نفر از مرزهای شلمچه و چذابه خارج شدند و به کشورعراق عزیمت کردند.

وی با بیان اینکه در پایانه مرزی شلمچه 48 گیت و در پایانه مرزی چذابه 26 گیت گذرنامه فعال داریم که آماده ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) هستند، گفت: با توجه به وقفه دو ساله اعزام زوار به کربلای معلی و برآوردها و پیش بینی های صورت گرفته در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه 74 گیت فعال هستند که نسبت به سال گذشته افزایش یافته اند.

صالحی اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد مراجعه کنندگان به ادارات گذرنامه در سطح استان،مجموعه انتظامی برای تسهیل و تسریع کار زوار یک واحد تمدید گذرنامه در مرکز پلیس گذرنامه استان راه اندازی کرد و کسانی که گذرنامه آن ها از سال 91 به بعد که ایراد و مخدوش نباشد برای 6 ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیمت 115 هزار زائر از مرزهای خوزستان/ امکان تمدید گذرنامه در مرزها فراهم نیست

عزیمت 115 هزار زائر از مرزهای خوزستان/ امکان تمدید گذرنامه در مرزها فراهم نیست