مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 21:472022-09-03اقتصادي

برنامه هدفمند سرمایه گذاری در قشم در دست تدوین است/ صدور 274 مجوز جدید در امسال


مدیریت جذب سرمایه و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مراحل نهایی تدوین برنامه های جدید و هدفمند حوزه سرمایه گذاری در جزیره قشم در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید مسعود آل عبایی مدیر جذب سرمایه و بازاریابی سازمان منطقه آزاد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تعداد 274 مجوز سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، خدماتی و بازرگانی برای فعالان اقتصادی متقاضی در منطقه آزاد قشم صادر شده است.

وی افزود: از این تعداد مجوزهای صادر شده، 47 مورد مربوط به بخش صنعتی، 132 مرتبط با بخش خدماتی و 95 فقره مربوط به حوزه تجارت و بازرگانی است.

  آل عبایی با بیان این که در این مدت 746 فقره مجوز نیز در حوزه های مختلف اقتصادی در منطقه آزاد قشم تمدید شده که از این تعداد 112 فقره مجوز در حوزه صنعت، 339 مجوز مرتبط با بخش خدمات و 295 فقره مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی می باشد، خاطرنشان کرد: تعداد مجوزهای سرمایه گذاری صادر و تمدید شده از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بیش از 24.

6 درصد رشد داشته است.

به گفته وی، خوشبختانه جشنواره تخفیف ویژه تمدید مجوز فعالیت اقتصادی منطقه آزاد قشم به مناسبت اعیاد قربان و در سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل شده و سرمایه گذاران حوزه های مختلف در صورت بروز مشکل می توانند با مراجعه به مدیریت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هدفمند سرمایه گذاری در قشم در دست تدوین است/ صدور 274 مجوز جدید در امسال

برنامه هدفمند سرمایه گذاری در قشم در دست تدوین است/ صدور 274 مجوز جدید در امسال