مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 22:522022-09-03اقتصادي

تکمیل سالن 6 هزار نفری گرگان در اولویت پروژ های نیمه تمام ورزشی گلستان است


تکمیل سالن 6 هزار نفری گرگان به عنوان یک پروژه ملی در اولویت پروژه های نیمه تمام گلستان بوده و عملیات اجرایی دوباره ان اغاز شده است.

- قاسمعلی برزمینی در حاشیه بازدید پروژه های نیمه تمام و افتتاح فاز نخست آکادمی حرفه ای فوتبال گنبدکاووس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به استان گلستان مبلغ 218 میلیارد تومان برای پروژه های ورزشی گلستان که اغلب انها به عنوان پروژه های نیمه تمام مطرح بود مصوب شد.

وی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال مبلغ پنج میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافت و قرار است مهرماه امسال نیز مبلغ 23 میلیارد تومان دیگر تخصیص پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه سالن 6 هزار نفری گرگان به عنوان یک پروژه ملی برای اجرای مسابقات والیبال و بسکتبال در سطح بین المللی و ملی در اولویت پروژه های ورزشی نیمه تمام بوده و از مبلغ 218 میلیارد تومان مبلغ 150 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سالن 6 هزار نفری گرگان حدود 15 سال پیش کلنگ زنی شده و بیش از 10 سال به عنوان پروژه نیمه تمام با 18 درصد پیشرفت فیزیکی رها شده بود که امسال با اعتبارات سفر رییس جمهور به گلستان عملیات اجرایی دوباره ان آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سالن 6 هزار نفری گرگان در اولویت پروژ های نیمه تمام ورزشی گلستان است

تکمیل سالن 6 هزار نفری گرگان در اولویت پروژ های نیمه تمام ورزشی گلستان است