مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 06:472022-09-04دانش

دانشگاه ها پیشران توسعه علمی و فرهنگی جامعه هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نشست رییس جمهور با روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک ها، در اولین روز از گردهمایی سه روزه روسای دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد و در این گردهمایی جمعی از روسای دانشگاه ها به بیان نقطه نظرات در .

- رییس دانشگاه کوثر بجنورد در افتتاحیه اجلاس روسای دانشگاه ها که با حضور رییس جمهور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، گفت: دانشگاه ها پیشران توسعه علمی و فرهنگی جامعه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نشست رییس جمهور با روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک ها، در اولین روز از گردهمایی سه روزه روسای دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد و در این گردهمایی جمعی از روسای دانشگاه ها به بیان نقطه نظرات در ارتباط با مسائل دانشگاه ها پرداختند و پیشنهاد هایی برای اعتلای آموزش عالی در کشور و نقش آفرینی نخبگان ارائه کردند.

محبوبه معین مقدس، رییس دانشگاه کوثر بجنورد، نیز به عنوان یکی از این منتخبین، پیرامون چالش و راهکار های مؤثر آموزش عالی، به ویژه آموزش عالی بانوان کشور، به ایراد سخنرانی پرداخت.

رییس دانشگاه کوثر بجنورد، در شروع سخنان خود، با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) در توصیف دانشگاه ها با عنوان کارخانه آدم سازی، بیان کرد: با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها پیشران توسعه علمی و فرهنگی جامعه هستند

دانشگاه ها پیشران توسعه علمی و فرهنگی جامعه هستند