مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 07:572022-09-04اقتصادي

عرضه قطار تهران-کربلا فقط برای کاروان ها/ برقراری یک قطار رفت و برگشت در هفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید میعاد صالحی مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: با تلاش هایی که در دولت سیزدهم طی یک سال گذشته انجام شد، - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حرکت قطار تهران-کربلا به مدت سه ماه به صورت آزمایشی است و در این مدت هفته ای یک رام قطار از تهران تا کربلا و بالعکس داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید میعاد صالحی مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: با تلاش هایی که در دولت سیزدهم طی یک سال گذشته انجام شد، حوزه ناوگان و بهسازی خطوط ریلی با جهش بالایی همراه بوده و در شهریور امسال شاهد بهره برداری از 111 کیلومتر خط ریلی خواهیم بود که رکوردی در این حوزه محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن درباره میزان پیشرفت پروژه ریلی شلمچه- بصره نیز توضیح داد: بیش از 15 سال از مصوبات مربوط به این پروژه می گذرد، ولی تا پیش از دولت سیزدهم پیشرفت چندانی در این باره حاصل نشده است.

صالحی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: هم اکنون مسائل مربوط به زیرساخت ها به صورت گام به گام در حال انجام است و با توجه به اینکه این طرح به تفاهماتی با کشور عراق نیاز دارد، مذاکراتی نیز با این کشور آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه قطار تهران-کربلا فقط برای کاروان ها/ برقراری یک قطار رفت و برگشت در هفته

عرضه قطار تهران-کربلا فقط برای کاروان ها/ برقراری یک قطار رفت و برگشت در هفته