مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 08:022022-09-04سياسي

کدام خدمات طب سنتی تحت پوشش بیمه است؟


مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به ورود عبارت طب ایرانی به درخت واره دانش پزشکی جهانی، درعین حال توضیحاتی درباره نحوه پوشش بیمه ای خدمات طب سنتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر نفیسه حسینی یکتا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر دفتر طب ایرانی و مکمل زیر نظر مستقیم وزیر بهداشت، وظیفه تدوین سیاست ها و برنامه های اجرایی طب سنتی را به عهده دارد، گفت: نگاهی به روند تغییرات ساختار ستادی در این حوزه نشان می دهد معاونت طب سنتی ایرانی متاسفانه در سال 1395 به یک دفتر تنزل یافت.

این در حالی است که بر اساس گزارش تحلیلی سایمگو به عنوان یک پایگاه اینترنتی معتبر در تحلیل علم سنجی وضعیت انتشار مقالات بر حسب حوزه های مختلف دانش، ایران با تولید 505 مقاله مرتبط با حوزه طب مکمل و جایگزین، برای دومین سال متوالی در رتبه چهارم تولید دانش این حوزه در سال2021 بعد از کشورهای چین، امریکا و هند ایستاد.

ورود عبارت طب ایرانی به درخت واره دانش پزشکی جهانی وی افزود: در سال گذشته با نگارش دو سند مهم Benchmark طب سنتی ایرانی در حوزه آموزش و درمان از سوی سازمان جهانی بهداشت موافقت اولیه انجام شد.

دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت چندین سال تلاش خود برای افزودن طب ایرانی به سر عنوان های موضوعی پزشکی (Mesh) را آغاز و مکاتبات لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام خدمات طب سنتی تحت پوشش بیمه است؟

کدام خدمات طب سنتی تحت پوشش بیمه است؟