مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 08:172022-09-04اجتماعي

10 هکتار از اراضی ملی و مناطق حفاظت شده در شمیرانات آزادسازی شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات گفت: در راستای حفاظت از اراضی ملی و طبیعی، بیش از 10 هکتار از اراضی ملی و مناطق حفاظت شده این شهرستان آزادسازی و رفع تصرف شد.

- رضا سالاروند رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: طی یک سال گذشته جمعا 10 مورد کشف و ضبط سلاح داشته ایم و چندین مورد شکار غیرمجاز صورت گرفته که طی هفته گذشته، محیط بانان زحمت کش تواتسند 6 مورد شکار کل و قوچ را در ساعات زیادی کمین و مراقبت به دست آورده و متخلفان را تحویل قانون بدهند.

وی گفت: چندین مورد زنده گیری پرنده خصوصا پرنده کبک و یک مورد زنده گیری قوچ وحشی در یک هفته گذشته داشته ایم و البته لازم به ذکر است چندین مورد کمک به گونه های گرفتار شده در فنس توسط مردم طبیعت دوست منطقه انجام شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات بیان کرد: چندین مورد گزارشات خوبی از سوی مردم داشته ایم که بعضا گفتند در کدام منطقه حیوانات به پایین آمدند و افرادی سعی بر شکار و صید آنها دارند که بلافاصله محیط بانان به آن مناطق اعزام شدند و مانع شکار و صید شدند.

سالاروند خاطرنشان کرد: در حوزه برخورد با تعلیف غیرمجاز، خوشبختانه می توانیم بگوییم اقدامات خوبی انجام شد و 6 مورد تشکیل پرونده داشته ایم و در خصوص 3 مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هکتار از اراضی ملی و مناطق حفاظت شده در شمیرانات آزادسازی شد

10 هکتار از اراضی ملی و مناطق حفاظت شده در شمیرانات آزادسازی شد