مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-04سياسي

راهپیمایی اربعین، رسانه ای منحصربه فرد برای جهانی سازی مکتب اهل بیت(ع)


امام جمعه بروجن با بیان اینکه پیاده روی اربعین بهترین راه جهانی سازی مکتب اهل بیت(ع) است، گفت: اربعین رسانه ای ست در اختیار مکتب اهل بیت(ع) که غالب و پیروز بر تمام رسانه هاست و برکات بسیار زیادی در جهت زمینه سازی ظهور دارد.

- حجت الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: زیارت با بیان اینکه روایات زیادی در باب فضیلت زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) وجود دارد، اظهار کرد: طبق روایت مَنْ زَارَ قَبْرَ أَبِی عَبْدِاللَّهِ ع بِشَطِّ الْفُرَاتِ کَمَنْ زَارَ اللَّهَ فَوْقَ عَرْشِهِ هرکس سیدالشهدا(ع) را زیارت کند، مانند کسی ست که خداوند را در بالای عرش زیارت کرده است.

احمدی به روایات متعددی با تاکید بر فضیلت پیاده روی اشاره کرد و ادامه داد: راه رفتن برای زیارت خصوصا زیارت امام حسین(ع) بسیار پرفضیلت بوده است، به گونه ای که در قدم اول تمام گناهان زائر آمرزیده می شود و در قدم آخر که به حرم می رسد خداوند متعال به استقبال او می آید.

وی افزود: خداوند با زائری که پیاده به حرم رسیده است سخن می گوید که ای بنده من هر حاجتی داری طلب کن.

امام جمعه بروجن با اشاره به اینکه در خصوص فضیلت پابرهنه به زیارت رفتن هم روایاتی داریم، تاکید کرد: در حال حاضر و با وجود شدت گرمای هوا، پابرهنه رفتن توصیه نمی شود ولی در صورت امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین، رسانه ای منحصربه فرد برای جهانی سازی مکتب اهل بیت(ع)

راهپیمایی اربعین، رسانه ای منحصربه فرد برای جهانی سازی مکتب اهل بیت(ع)