مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-04اقتصادي

ورود سازمان بازرسی به موضوع فروش بلیت اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد رحمانیان با اشاره به اینکه سازمان بازرسی به منظور پیگیری حقوق عامه، - قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از نظارت بر نحوه فروش بلیت سفر اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد رحمانیان با اشاره به اینکه سازمان بازرسی به منظور پیگیری حقوق عامه، به موضوع بلیت سفر در ایام اربعین ورود کرده، گفت: این سازمان در راستای وظایف نظارتی خود و برای بررسی نحوه تعیین سقف قیمت بلیت، ضمن حضور در کمیته حمل و نقل و سوخت وزارت راه و شهرسازی ، بررسی عملکرد وزارت راه و شهرسازی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین افزایش 75 درصدی داشته، اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو خودسرانه قیمت بلیت اتوبوس را بیش از این نرخ افزایش داده اند که بر این اساس مقرر شد بلیت اتوبوس فقط با ارایه کدملی فروخته شود.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با فروش بلیت قطار در ایام اربعین نیز اظهار کرد: زائران اعزامی از طریق بخش ریلی قریب به 250 هزار نفر پیش بینی شده که در مسیر تهران-اهواز و تهران-کرمانشاه جابجا خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به موضوع فروش بلیت اربعین

ورود سازمان بازرسی به موضوع فروش بلیت اربعین