مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 09:222022-09-04فرهنگي

دیدار معاون امور هنری با موسیقیدان پیشکسوت


معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محسن نفر موسیقیدان پیشکسوت دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمود سالاری معاون امور هنری و امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با حضور در منزل محسن نفر موسیقیدان، پژوهشگر، مدرس و نویسنده موسیقی با وی دیدار کردند.

محسن نفر در این دیدار ضمن اشاره به تعریف هنر از اهمیت توجه به آن برای رسیدن به کمال گفت و نقش هنرمندان در جامعه را مهم دانست و رسالت هنرمند را ایجاد اثری دانست که باعث اثربخشی و تقرب به خداوند باعث پیشرفت در سطح جامعه شود.

در این دیدار محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی ضمن اشاره به آثار استاد محسن نفر و جایگاه علمی ایشان، از آمادگی این دفتر و انجمن موسیقی ایران برای تعامل و انتشار آثار ایشان و همچنین برگزاری نشست های هم اندیشی با موضوعات تخصصی در حوزه موسیقی با حضور وی خبر داد.

معاون امور هنری هم در این دیدار با بیان اهمیت توجه به ذائقه موسیقایی مخاطبان از تولید آثار باکیفیت و تأثیر گذار گفت و افزود: محسن نفر از سرمایه های فرهنگی هنری کشور است که آثار و نوشته های ارزشمندی در زمینه موسیقی دارد و باتوجه به جایگاه ایشان در موسیقی می توان جریانات هنری تأثیرگذاری در جهت اعتلای هر چه بهتر موسیقی فاخر کشور ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون امور هنری با موسیقیدان پیشکسوت

دیدار معاون امور هنری با موسیقیدان پیشکسوت