مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 09:322022-09-04سياسي

نفرات برتر ششمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه معرفی شدند


ششمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مراسم اختتامیه ششمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه شب گذشته با حضور حجه الاسلام سبزی نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مجدی زاده امام جمعه پرندک، احمد جوانمرد رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، ابوالفضل انصاریان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعداد دیگری از مسئولین شهرستان، اصحاب فرهنگ و هنر و عموم مردم متدین و ولایتمدار در محله خورشیدآباد مامونیه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم شهرستان های زرندیه و ساوه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: هنر تعزیه از هنرهای قدیمی و تاثیرگذار کشورمان است که در حفظ و اشاعه فرهنگ عاشورا نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

وی هنرمندان تعزیه را واعظانی دانست که با هنر خود توانسته اند واقعه عاشورا را زنده نگه داشته و مانند یک رسانه موجب انتقال این فرهنگ از نسلی به نسل های دیگر شوند.

نماینده مردم شهرستان های زرندیه و ساوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: پیگیر احداث محل ویژه ای برای اجرای تعزیه در ساوه هستیم و در صورت تامین زمین مناسب آمادگی خود را برای انجام این مهم درشهرستان زرندیه هم اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر ششمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه معرفی شدند

نفرات برتر ششمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه معرفی شدند