نقش مهم رسانه ملی در تبلیغات و معرفی نوشت افزار ایرانی و اسلامیبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه ای طرح ملی عرضه مستقیم نوشت افزار های ایرانی با حضور صادق ستاری فر معاون وزیر و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، - ستاری فر گفت: ضلع مهم فرهنگ سازی در معرفی قهرمانان ملی و میهنی و تولیدات داخلی به ویژه حوزه محصولات فرهنگی و نوشت افزار ها رسانه ها هستند و در این میان پردازش صحیح رسانه ملی به شخصیت های ایرانی و اسلامی و تبلیغ کالای تولید داخل در حوزه نوشت افزار و اقلام ایرانی و اسلامی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه ای طرح ملی عرضه مستقیم نوشت افزار های ایرانی با حضور صادق ستاری فر معاون وزیر و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئولان مجمع نوشت افزار های ایرانی اسلامی امروز یکشنبه سیزدهم شهریور ماه سال جاری در مجتمع شهرک قدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. ستاری فر در این نشست خبری اظهار کرد: کاری که کانون پرورش فکری کودکان در حوزه نوشت افزار های ایرانی و اسلامی انجام داده است، یک اقدام تحولی بوده است. وی تصریح کرد: یکی از وظایف آموزش و پرورش این است که در راستای تقویت هویت ملی و بهتر شناساندن آن به دانش آموزان تلاش کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |