مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-04اقتصادي

سخنگوی فراجا: هزینه نگهداری سارقان ماهانه حدود 10 میلیون تومان است


سرقت یک آسیب اجتماعی است و برخی افراد برای امرار معاش چاره ای جز سرقت ندارد به عنوان مثال معتادان متجاهر چاره ای جز سرقت ندارند و از این رو سرقت های خرد افزایش یافته و این موضوع باعث تنش های اجتماعی و کاهش احساس امنیت می شود.

- سخنگوی فراجا بیان کرد: سرقت یک آسیب اجتماعی است و برخی افراد برای امرار معاش چاره ای جز سرقت ندارد به عنوان مثال معتادان متجاهر چاره ای جز سرقت ندارند و از این رو سرقت های خرد افزایش یافته و این موضوع باعث تنش های اجتماعی و کاهش احساس امنیت می شود.

سخنگوی فراجا با اشاره به افزایش میزان سرقت های خرد، گفت: هزینه نگهداری سارقان ماهانه به طور میانگین حدود 10 میلیون تومان است و این در حالیست که می توان با نصف این مبلغ اقدامات موثری پیشگیرانه انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار مهدی حاجیان در سومین نشست شورای عالی صبر اظهارداشت: فرماندهی انتظامی ساختاری را برای صلح و سازش و میانجیگری تعریف کرده است.

وی ادامه داد: اکنون 1033 کلانتری مجهز به دایره مشاوره و مددکاری است و این کارشناسان تحصیلات روانشناسی و علوم اجتماعی دارند و سعی بر این است که مراجعه کنندگان را به سمت سازش و صلح سوق دهند.

حاجیان افزود: در سال 1400، تعداد 786 هزار و 945 فقره پرونده به دایره مشاوره و مددکاری ارجاع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی فراجا: هزینه نگهداری سارقان ماهانه حدود 10 میلیون تومان است

سخنگوی فراجا: هزینه نگهداری سارقان ماهانه حدود 10 میلیون تومان است