مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-04پزشكي

تیپ شخصیتی خود را بشناسید!


استاد روانشناسی ویژگی تیپ های شخصیتی مختلف در جامعه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سمیه شاهمرادی روانشناس و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در برنامه برنامه حال خوب  باشد لذت می برند.

این روانشناس یادآور شد: تیپ واقع گرا معمولا در رشته های فنی مهندسی کار می کنند، افرادی که از کار با ابزار لذت می برند و معمولا دارای احساسات عمیقی نیستند.

این روانشناس متذکر شد: در تیپ جستجوگر، ذهن این افراد علاقه به مطالعه و تحقیق دارد و معمولاً در مشاغلی مشغول هستند که تحقیق و پژوهش در آنها حرف اول را می زند.

شاهمرادی ابراز کرد: در افراد با تیپ هنری معمولاً رنگ وبوی هنری در زندگیشان جاریست.

این افراد روحیه حساسی دارند همراه با احساسات عمیق، نظم و ترتیب کمی دارند و در چهارچوب نمی گنجند عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت: اولین چیزی که به فضای خانواده آرامش و صلح می بخشد خودشناسی و دیگر شناسی است.

با اشراف در خلق و خوی خود و افراد خانواده شاهد درگیری کمتری بین اعضای خانواده خواهیم بود؛ در این صورت این افراد سعی نمی کنند دیگران را مجبور کنند که شبیه آنها شوند.

وی گفت: اگر تیپ شخصیتی همسران با یکدیگر متفاوت باشد نمی توان به هر طرف گفت تغییر روش پیدا کنند، بلکه باید با  شناخت تیپ شخصیتی همسر، رفتارهای او را ترجمه کنند و ابراز علاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپ شخصیتی خود را بشناسید!

تیپ شخصیتی خود را بشناسید!