مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-04اقتصادي

عدم پیش بینی احداث مدرسه در طرح نهضت ملی مسکن ساوه


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در ساوه که حدود 2 هزار واحد در دست ساخت قرار دارد فضای آموزشی دیده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، اصغر قراخانلو پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با خبرنگاران بر لزوم افزایش زیرساخت های آموزشی در ساوه اظهار کرد: شهرستان ساوه هر ساله با موجی از دانش آموزان جدید مواجه است و این افزایش جمعیت دانش آموزی نیاز شهرستان به تامین زیرساخت ها را بیش از پیش یادآور می کند.

  وی افزود: بطور میانگین حدود یک هزار و 200 دانش آموز بواسطه مهاجرپذیر بودن شهرستان بخاطر وجود صنایع به دانش آموزان ما افزوده می شود که برای تعلیم و تربیت علاوه بر فضای آموزشی، نیروی انسانی بیشتری نیز باید برای شهرستان جذب شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه با بیان اینکه در حال حاضر 80 درصد مدارس شهرستان بصورت دو شیفت فعالیت می کنند، گفت: تنها 20 درصد مدارس دولتی شهرستان بصورت تک شیفت فعالیت می کنند که شامل مدارس شاهد، هیئت امنایی و نمونه هستند.

قراخانلو گفت: با افزایش ساخت و سازها و همچنین حضور جمعیت مهاجر موضوع فضای آموزشی هر سال حادتر می شود و اگر بطور میانگین سالیانه 4 مدرسه جدید احداث کنیم تنها م یتوانیم وضعیت موجود را حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پیش بینی احداث مدرسه در طرح نهضت ملی مسکن ساوه

عدم پیش بینی احداث مدرسه در طرح نهضت ملی مسکن ساوه