مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-04سياسي

روایتی از حضور جهادی رهبر انقلاب در میان سیل زدگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردوس، ایمان عطار زاده معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای ظهر امروز در اجلاسیه ملی جهادگران فردوس با تأکید بر ضرورت زنده نگهداشتن فعالیت های جهادی به عنوان الگوی کارآمد و تراز انقلاب اسلامی، نشر این سلوک و سیره دینی را لازم دانست و اظهار کرد: به حق می توان گفت امروز حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای الگوی تمام حرکت های جهادی در کشور و احیاگر و مروج فرهنگ راستین مساوات و همدلی و کمک مؤمنانه است.

وی گفت: 54 سال پیش در چنین روزی وقتی زلزله ای مهیب، فردوس و شهرها و روستاهای اطراف را به لرزه درآورد و جمع زیادی از مردم را به کام مرگ رساند، سید طلبه 29 ساله مشهدی با شنیدن این خبر، سخت دردمند غم مردم شد.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای ادامه داد: سید علی خامنه ای احساس کرد باید کاری کند لذا جمعی از خیرین و بازاریان را به مدد گرفت و عازم فردوس شد، حاصل حضور ایشان، شکل گیری پایگاه امداد روحانیت و کمک به اسکان زلزله زدگان، درمان مصدومان، تأمین غذا و ایجاد سرپناه برای مردم آسیب دیده در این بلای طبیعی بود.

عطارزاده ابراز کرد: این جوان طلبه معتقد بود باید دوباره فردوس را ساخت و روح زندگی را در این شهر دمید، آن روزها مردم فردوس در کلام و رفتار این سید جوان، تصویر راست قامت بزرگ و انقلابی شان سید روح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از حضور جهادی رهبر انقلاب در میان سیل زدگان

روایتی از حضور جهادی رهبر انقلاب در میان سیل زدگان