مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 12:172022-09-04سياسي

شرایط امروز آذرآب با 6 سال گذشته قابل قیاس نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری صبح امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: امیدآفرینی مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ شورای اطلاع رسانی باید نسبت به تبیین و تشریح عملکرد دولت به درستی عمل کند.

وی افزود: نه سیاه نمایی از دولت قبل را می پسنیدیم و نه غلو کردن را پسندیده می دانیم؛ در عرصه داخلی و بین المللی نیاز به هم افزایی در عرصه اطلاع رسانی داریم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه سیاه نمایی از عملکرد دولت در راستای ایجاد یأس و ناامیدی، یک خیانت است، ادامه داد: انتظار این است که رسانه ها در راستای امیدآفرینی قلم بزنند.

نظری خاطرنشان کرد: دولت با تمام توان در هفته دولت  پای میدان بود، سفر به 31 استان کشور اقدام بزرگی بود که انجام شد.

وی اضافه کرد:  شرایط امروز آذراب با 6 سال گذشته قابل قیاس نیست؛ پیگیری هایی که در طول یک سال برای رفع مشکلات این کارخانه انجام شده، باید به درستی تبیین شود.

معاون سیاسی استانداری مرکزی با بیان اینکه اختلاف زیادی میان اقدامات انجام شده از سوی دولت و بازنشر اخبار در فضای مجازی و برخی رسانه ها وجود دارد، گفت: نقد باید منصفانه و با هدف پیشرفت امور باشد، اینکه برخی از رسانه ها در طول یک سال تنها نقاط ضعف را بیان می کنندنشان دهنده اهداف خاصی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط امروز آذرآب با 6 سال گذشته قابل قیاس نیست

شرایط امروز آذرآب با 6 سال گذشته قابل قیاس نیست