مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-04سياسي

تحمیل پرونده های قضایی به خاطر قصور در قوانین استاندارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به پرونده هایی که به خاطر قصور و کوتاه آمدن از قوانین استاندارد به جامعه تحمیل شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و هیئت همراه با حضور در سازمان ملی استاندارد ایران از بخش های مختلف پژوهشی پژوهشکده های استاندارد بازدید کردند.

در این بازدید که درباره انجام اقدامات دوجانبه بر اساس اهداف و ماموریت های مشترک مذاکرات عملیاتی انجام شد، اصغر جهانگیر علامت استاندارد را نشانی مقدس برای هر ایرانی برشمرد و گفت: این نشان موجب اعتماد و ایمنی است و باعث رفع وابستگی به بیگانگان است، از این رو باید با ضمانت جرایی اجاز هرگونه سوءاستفاده از این نشان از سوی سودجویان گرفته شود.

وی پیشگیری را فصل مشترک وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه دانست و گفت: استاندارد پیشگیری از تخلفات، پیشگیری از بی قانونی، پیشگیری از خروج اعتدال از نمونه های آن است.

جهانگیر با اشاره به الزامات استاندارد کالا و خدمات برای افزایش سطح کیفیت زندگی مردم افزود: اگر استاندارد های افراد را به درستی تعریف کنیم آنگاه افراد می توانند خود را با آن بسنجند و مطابق آن رفتار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحمیل پرونده های قضایی به خاطر قصور در قوانین استاندارد

تحمیل پرونده های قضایی به خاطر قصور در قوانین استاندارد