مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-04سياسي

واکنش دفتر آیت الله مکارم شیرازی به یک شایعه


دفتر آیت الله مکارم شیرازی در پی انتشار برخی شایعات درباره مشاور یکی از وزرا در اطلاعیه ای اعلام کرد: شخص نامبرده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پی انتشار برخی شایعات درباره مشاور یکی از وزرا اطلاعیه ای را صادر کرد که بدین شرح است: بسمه تعالی چند روزی است انتشار خبر برخورد با مشاور یکی از وزرا موجب پخش شایعات و بهانه ای برای دروغ و نفرت پراکنی دشمنان در میان مردم شریف و متدین گردیده است.

به علت عدم ارتباط موضوع با دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در ابتدا بنابر موضع گیری خاصی نبود؛ امّا با گذر زمان و ادامه شایعه سازی ها، بیان نکات زیر ضروری به نظر می رسد: اولاً؛ شخص نامبرده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست بلکه از منسوبین برادر مکرّم ایشان می باشد.

ثانیاً؛ وی هیچ گونه ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد و هیچ گاه از جانب این مجموعه مورد حمایت یا سفارشی قرار نگرفته است.

ثالثاً؛ انتساب افراد به بزرگان نه باعث تأیید آنهاست و نه مایه محدودیت؛ بلکه هر کس بر حسب شرایط و توانمندی های خود و بر طبق قوانین می بایست به کار گرفته شود و پاسخگوی اعمال خود باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دفتر آیت الله مکارم شیرازی به یک شایعه

واکنش دفتر آیت الله مکارم شیرازی به یک شایعه