مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 13:472022-09-04سياسي

رونمایی از کتاب «دوباره فردوس»/ روایتی از حضور رهبر انقلاب در زلزله فردوس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردوس، به مناسبت پنجاه و سومین سالگرد حضور جهادی حضرت آیت الله خامنه ای در واقعه زلزله فردوس در شهریورماه سال 1347، رویداد ملی اجلاسیه جهادگران، با حضور مسؤولان کشوری و لشکری در شهرستان فردوس برگزار شد.

در این مراسم از کتاب دوباره فردوس که روایتی از حضور حضرت آیت الله خامنه ای و خدمات جهادی ایشان در آن ایام است، رونمایی شد.

این کتاب 240 صفحه ای، با حضور 40 راوی، به قلم سید علیرضا مهرداد نوشته شده و برای اولین بار خاطرات و اسناد منتشر نشده از رهبر انقلاب در موضوع حضور ایشان در زلزله فردوس سال1347 به رشته تحریر در آمده است.

کتاب دوباره فردوس در دو بخش حضور رهبر انقلاب در 13 شهریور سال 47 و قرار گرفتن در جمع مردم همچنین سفر دوم رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری به این شهرستان نوشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اجلاسیه ملی جهادگران با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی و قناعت استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مهمانان کشوری، شماری از مدیران، حدود هزار جهادگر و عموم مردم صبح امروز در شهرستان فردوس آغاز بکار کرد.

این رویداد ملی به یاد اولین اردوی جهادی کشور که با حضور مقام معظم رهبری و جمعی از طلاب مشهد در سال 1347 در شهرستان فردوس رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «دوباره فردوس»/ روایتی از حضور رهبر انقلاب در زلزله فردوس

رونمایی از کتاب «دوباره فردوس»/ روایتی از حضور رهبر انقلاب در زلزله فردوس