مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-04اقتصادي

خطری که وبسایت های اینترنتی را تهدید می کند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از وب سایت پیشگام ویرا، در حال حاضر خطر جدی هر وبسایت اینترنتی را تهدید می کند.

- در ادامه به بررسی هر یک از این خطرات خواهیم پرداخت.

در صورتی که شما نیز وبسایت اینترنتی دارید و نگران کسب و کار اینترنتی خود هستید پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید.

از دست دادن رتبه های گوگل و بازدید یکی از مواردی که هر وب سایت اینترنتی باید به آن توجه داشته باشد و سرمایه گذاری عظیمی بر روی آن انجام دهد، فرایند سئو سایت است.

قطعا وبسایت های اینترنتی پس از آنکه طراحی می شوند بازدیدی نداشته و فروشی از طریق آنها رقم نمیخورد، بلکه نیازمند آن هستند تا در یک بازه طولانی مدت فرایند سئو بر روی آنها انجام شده، در سرچ های مختلف متناسب با نیاز کاربرهایشان در رتبه های بالا قرار گرفته تا شانس دریافت بیشترین میزان بازدید و فروش بالا را داشته باشند.

باتوجه به اینکه سئو سایت، مجموعه فعالیت هایی است که در نهایت باعث رشد وبسایت می شود، در صورتی که در هر یک از زیر شاخه های سئو سایت مذکور اشتباهی رخ دهد و یا مطابق با قواعد و قوانین تعیین شده توسط گوگل رفتار نشود، این امکان وجود دارد که حتی در یک شب! با اعمال یکی از ده ها آپدیتی که هر ساله گوگل بر روی نتایج جست و جو اعمال می کند، رتبه های سایت مذکور از دست رفته، بازدید آن به نزدیک صفر رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطری که وبسایت های اینترنتی را تهدید می کند!

خطری که وبسایت های اینترنتی را تهدید می کند!