مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-04پزشكي

ارتقاء 320 درصدی گردشگری سلامت در استان فارس


معاون علوم پزشکی شیراز از پذیرش 6 هزار و 280 گردشگر سلامت در بیمارستان ها و مراکز درمانی فارس در 5 ماهه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرداد شریفی امروز در سومین جلسه شورای عالی گردشگری سلامت که در استانداری فارس برگزار شد، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال با رشد 320 درصدی همراه بوده است.

وی افزود: کشور عمان با بیش از 4 هزار و 80 بیمار، عراق با یک هزار و 400 و افغانستان با 314 بیمار، بیشترین ورود گردشگران سلامت به استان برای دریافت خدمات جراحی و پزشکی داشته اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه پیش از این گردشگران سلامت بیشتر برای دریافت خدمات درمانی و جراحی چشم پزشکی به استان فارس سفر می کردند، افزود: با معرفی توانمندی ها و ظرفیت های پزشکی استان فارس از ابتدای امسال شاهد افزایش تقاضا برای خدمات جراحی و درمانی در دیگر تخصص ها از جمله جراحی زیبایی، جراحی عمومی، زنان و ناباروری، کلیه و مجاری ادرار، اتوپدی و جراحی مغز و اعصاب از سوی گردشگران سلامت بوده ایم.

در این نشست همچنین در خصوص راه اندازی انجمن حرفه ای گردشگری سلامت در استان و بررسی تجارب موفق دیگر استان های کشور بحث و تبادل نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء 320 درصدی گردشگری سلامت در استان فارس

ارتقاء 320 درصدی گردشگری سلامت در استان فارس