مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 14:372022-09-04اجتماعي

گذرنامه در مرز خسروی تمدید نمی شود


معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه گفت: تمدید گذرنامه در پایانه های مرزی انجام نمی شود و زائران باید قبل از مراجعه به مرز گذرنامه خود را برای 6 ماه تمدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ سرهنگ محمدرضا آمویی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اینکه با پیگیری انجام شده ار سوی مقامات، مرز خسروی بعد از سال 98 بازگشایی شد اظهار داشت: هم اکنون در داخل و خارج از این مرز وضعیت پایداری وجود دارد و تردد مسافران با سهولت انجام می شود.

وی عنوان کرد: هرچند ستاد اربعین اعلام کرده تردد زائران اربعین به طور عمده از 16 شهریور ماه شروع می شود، اما با توجه به اینکه حجم عظیمی از زوار از 10 شهرستان استان عبور می کنند، طرح جامع نظم و امنیت ویژه اربعین توسط انتظامی استان از یکم شهریور ماه آغاز شده است.

90 تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه کرمانشاه تردد زائران اربعین را تسهیل می کنند آمویی با بیان اینکه 3500 نیرو در حوزه های مختلف پلیس از ابتدای طرح به کارگیری شده و در مرز خسروی مستقر شده اند گفت: نیرو های مرزبانی موضوع خروج و پایش تصویری، پلیس گذرنامه در مرز و مرکز استان موضوع تمدید گذرنامه و صدور گذر موقت و عبور و خروج، نیرو های یگان ویژه کنترل لایه به لایه جمعیت در مرز خسروی و پلیس راهور کنترل رفت و آمد زائران را کنترل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذرنامه در مرز خسروی تمدید نمی شود

گذرنامه در مرز خسروی تمدید نمی شود