مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-04اقتصادي

رونق کیش معطل تعیین تکلیف کیش ایر/ حیات جزیره در گروی رونق صنعت هوایی است


اقتصاد کیش متأثر از حفظ مستمر پروازهای روزانه به این جزیره است و با مشکلاتی که برای کیش ایر در سال های اخیر بوجود آمده، حالا اقتصاد جزیره دچار رکود شدیدی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، زیباترین جزیره خلیج فارس که از آن با وجود برخی کمبودها به برخوردارترین جزیره خلیج فارس نیز یاد می شود، حیاتش در گروی مسافر و گردشگر است و چون فاصله آبی آن تا سرزمین اصلی طولانی بوده و در عین حال مقصد گردشگری لوکس تری به نسبت دیگر جزایر کشورمان بشمار می رود لذا تردد با هواپیما به این جزیره در دهه های اخیر رونق داشته است.

جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع وسعت، جمعیتی حدود 40 هزار نفر را در خود جای داده است.

  ایجاد هواپیمایی آن را به چرخش درآورد.

از سوی دیگر بانیان ایجاد این هواپیمایی تنها نگاهشان به سفرهای داخلی نبود بلکه نیم نگاهی نیز به ایفای نقشی بین المللی برای اقتصاد کیش و ایجاد فرصت های پروازی میان کیش با کشورهای همسایه جنوبی خلیج فارس و حتی دورتر را نیز در ذهن می پروراندند.

در ماههای اخیر تهیه بلیت کیش بسیار بغرنج شده و بسیاری از شرکت های هواپیمایی، پروازهای خود به کیش را کنسل کرده اند این شرکت آن طور که در سایت خودش اعلام کرده و در حال حاضر دارای 7 فروند هواپیمای بویینگ MD و 2 فروند هواپیمای فوکر 100 و 2 فروند ایر باس A321 می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق کیش معطل تعیین تکلیف کیش ایر/ حیات جزیره در گروی رونق صنعت هوایی است

رونق کیش معطل تعیین تکلیف کیش ایر/ حیات جزیره در گروی رونق صنعت هوایی است