مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 15:222022-09-04اقتصادي

قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع، پژوهشگاه نفت و اپنا تفاهم نامه همکاری امضا کردند


تفاهم نامه همکاری سه جانبه قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع، پژوهشگاه صنعت نفت و اپنا با هدف گسترش همکاری های پژوهشی و فناورانه به امضای طرفین رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، تفاهم نامه همکاری سه جانبه قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع ، پژوهشگاه صنعت نفت و اپنا با هدف گسترش همکاری های پژوهشی و فناورانه با حضور مصطفی محمدنجار رییس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع، عظیم کلانتری رییس پژوهشگاه نفت و فرزان نیک پور رییس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان و پژوهشی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی (اپنا) امضا شد.

مصطفی محمدنجار رییس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع در این مراسم طی سخنانی هدف از اجاری این تفاهم نامه را گسترش همکاری های حوزه های پژوهشی دانش بنیان و فناورانه در راستای شناسایی و همرسانی و حل مسائل مرتبط با صنعت نفت، گاز، پالایشگاهی و پتروشیمیِ زیر مجموعه قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع عنوان کرد.

وی افزود: قرار است از طریق امضای این تفاهم نامه، ارائه نیازهای علمی، تحقیقاتی و فناوری مجموعه های صنعتی پالایشگاهی و پتروشیمی زیرمجموعه قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از طریق شتاب دهی و به هم رسانی در مرکز نوآوری پژوهشگاه صنعت نفت تسریع گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع، پژوهشگاه نفت و اپنا تفاهم نامه همکاری امضا کردند

قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع، پژوهشگاه نفت و اپنا تفاهم نامه همکاری امضا کردند