مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 15:372022-09-04اقتصادي

پروژه مسکن مهر 276 واحدی کرج افتتاح شد


آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه 276 واحدی مسکن مهر شرکت تعاونی سازمان ملی استاندارد کرج واقع در میدان استاندارد مجموعه ورزشی دکتر شریعتی ظهر امروز با حضور استاندار البرز در شهریور ماه سال جاری به اتمام و بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پروژه مسکن مهر 276 واحدی میدان استاندارد کرج که از سال 1392 برای اقشار کم درآمد پیش بینی و با منابع تسهیلاتی تکمیل و بهره برداری رسید.

آیین افتتاح و بهره برداری از این طرح مسکن مهر با حضور استاندار البرز و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و هیأت مدیره تعاونی مسکن استاندارد برگزار شد و با افتتاح این مجموعه مسکونی 276 خانوار در کرج میدان استاندارد استقرار خواهند یافت.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در آیین افتتاح ضمن تشکر از تلاش های هیأت عامل شرکت تعاونی مسکن استاندارد، بر ضرورت استفاده از تجربیات موفق تعاونیهای برتر و توانمند در مسکن مهر در ساخت مسکن تاکید کرد و گفت: باید تعاونی ها در ساخت و تولید مسکن ورود کنند.

تجربیات موفق مجموعه های تعاونی در گذشته برای ساخت مسکن مورد تعهد دولت باید پای کار بیاید.

استاندار البرز ضمن تاکید بر تکمیل و تامین خدمات مورد نیاز زیرساختی مانند انشعابات از سوی دستگاه های اجرایی استان گفت: دستگاه های اجرای خدمات رسان باید در تامین خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مسکن مهر 276 واحدی کرج افتتاح شد

پروژه مسکن مهر 276 واحدی کرج افتتاح شد