مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 16:072022-09-04حوادث

برگزاری همایش پیشگیری از غرق شدگی با رویکرد «ایمن سازی استخرهای کشاورزی» در الوند


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و خدمات ایمنی آتش نشانی شهر الوند گفت: همایش پیشگیری از غرق شدگی با رویکرد ایمن سازی استخرهای کشاورزی و با هدف کاهش حوادث و هزینه ها در شهر الوند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، همایش پیشگیری از غرق شدگی با رویکرد ایمن سازی استخرهای کشاورزی و با هدف کاهش حوادث و  ارایه آموزش ها و آگاهی لازم به شهروندان و مرتبطین با این حوزه، ظهر امروز در تالار شهر الوند برگزار شد.

  در این رابطه امیر حسین پور مدیرعامل سازمان حمل و نقل و خدمات ایمنی آتش نشانی شهر الوند در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری همایش و کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی با رویکرد ایمن سازی استخرهای کشاورزی اظهار کرد: با توجه به گسترش استفاده از استخرهای کشاورزی به منظور استحصال و ذخیره آب به دلیل کمبود آب و تغییر شیوه های آبیاری، احداث این استخرها در باغات و مزارع مرسوم شده  که بعضا از مصالح بتنی و عمدتا از مواد  پلیمری و نانویی تحت عنوان ژئو ممبران ساخته می شوند.

وی افزود: برخی از افراد به منظور استفاده تفریحی و شنا و یا به طور اتفاقی و در اثر حادثه به داخل استخرهای کشاورزی سقوط کرده و غرق می شوند همچنین در برخی موارد شاهد سقوط حیوانات وحشی و اهلی نیز در این گونه استخر ها بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پیشگیری از غرق شدگی با رویکرد «ایمن سازی استخرهای کشاورزی» در الوند

برگزاری همایش پیشگیری از غرق شدگی با رویکرد «ایمن سازی استخرهای کشاورزی» در الوند