مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 16:272022-09-04فناوري

انواع سیم کارت عراقی و نحوه استفاده از آنها


از جمله نیازهای ضروری مسافران اربعین، داشتن امکان تماس و ارتباط مخابراتی و اینترنتی با خانواده و دوستانشان در ایران است؛ نیازی که یکی از راه های آن تهیه سیم کارت عراقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با توجه به اینکه سیم کارت های ایرانی در عراق مشمول تعرفه رومینگ و بین المللی می شوند، خرید سیم کارت های عراقی و استفاده از خدمات مخابراتی و اینترنتی آنها یکی از راه های مقرون به صرفه برای زائران اربعین است.

در این میان انواع مختلفی از سیم کارت ها وجود دارد که زائرین می توانند از آنها استفاده کنند: انواع سیم کارت عراقی سه اپراتور آسیاسل، زین و کورک تلکام، سیم کارت های عراقی را ارائه می دهند.

اعتبار این سیم کارت ها یک ماهه است و میزان شارژ اولیه آن ها با یکدیگر تفاوت دارد.

در ادامه به معرفی انواع سیم کارت های عراقی و کدهای دستوری آن ها می پردازیم.

سیم کارت آسیاسل اگر شما و همسفران تان در سفر اربعین از سیم کارت آسیاسل استفاده می کنید، می توانید هزینهٔ مکالمه درون شبکهٔ خود را نیم بها کنید.

برای نیم بها کردن هزینهٔ مکالمه با سیم کارت آسیاسل، باید عدد 2 را به شماره 293 پیامک کنید و 5000 دینار از شارژ را پرداخت کنید.

هزینهٔ تماس درون شبکهٔ آسیاسل برای هر ثانیه 3 دینار و هزینهٔ تماس از آسیاسل به سایر اپراتورهای عراق، برای هر ثانیه 5 دینار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع سیم کارت عراقی و نحوه استفاده از آنها

انواع سیم کارت عراقی و نحوه استفاده از آنها