مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 17:072022-09-04سياسي

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو ایران توسط انجمن پیوند موی ایران


کاشت مو یا به اصطلاح پیوند مو روندی که امروزه در دنیا به عنوان راه حل دائمی درمان طاسی یا کم پشتی از آن یاد می شود.

در کشور ما هم کاشت مو توسط متخصصین با تجربه با پیشرفت های چشم گیری روبه رو شده که جدا از پاسخگویی به نیاز هم وطنان باعث جذب متقاضی از سایر کشور های جهان نیز شده است.

- انتخاب تهران بیوتی سنتر به عنوان برترین مرکز کاشت مو این مهم مسلما با رقابت چشمگیر متخصصین این حوزه و تلاش های بی وقه این عزیزان در راستای ارتقای علم روز و تکنولوژی کاشت مو مهیا گردیده است.

از این رو انجمن پیوند موی ایران با نظر سنجی از متخصصان این حوزه و بانک آماری مشتریان مجموعه های مختلف که کار کاشت مو را انجام داده اند به تحلیل این فضای رقابتی پرداخته و توانسته برای دومین بار در کشور برترین کلینیک درمانی پیوند مو کاشت مو ایران را انتخاب نماید تا مخاطبین این حوزه را در انتخاب هر چه بهتر راهنمایی نماید.

این گزارش که تحت نظارت انجمن پیوند مو تهیه و تنظیم گردیده مفتخر به اعلام نام مجموعه بزرگ درمانی تهران بیوتی سنتر به عنوان برترین مجموعه پیوند موی ایران در سال 1400 می باشد.

شایان ذکر است که استفاده از کادر درمانی متخصص و با تجربه، ثبت بیشترین تراکم کاشت مو با توجه به وضعیت بانک موی مراجعین، نتایج عالی و کسب بالاترین میزان رضایت مشتریان از فاکتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو ایران توسط انجمن پیوند موی ایران

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو ایران توسط انجمن پیوند موی ایران