مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 18:422022-09-04حوادث

باند فالگیرهای خشن در دام پلیس اصفهان


رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 4 زن فالگیر که با بیهوش کردن افراد مُسن طلاهای آن ها را سرقت می کردند در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از زنان مُسن مبنی بر سرقت طلا از منازل آن ها، موضوع با حساسیت ویژه ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکیان مشخص شد اعضای یک باند 4 نفره از زنان سارق به صورت دو به دو به منازل افراد مُسن رفته و به بهانه های مختلف وارد منزل آن ها می شدند و با بیان اینکه در فالگیری تبحر دارند از آن ها می خواستند تا چشمانشان را برای لحظه ای ببندند.

ترکیان گفت: پس از اینکه زنان، چشمانشان را می بستند دهان و بینی آن ها را گرفته و با دستمالی که آغشته به مواد بیهوشی بود آن ها را بیهوش کرده و بلافاصله طلاجات داخل منزل را سرقت کرده و به وسیله یک دستگاه خودروی سواری که راننده نیز همدست شان بوده متواری می شدند.

 رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی مشخصات خودرویی که سارقان از آن استفاده می کردند شناسایی و در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفت و نهایتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند فالگیرهای خشن در دام پلیس اصفهان

باند فالگیرهای خشن در دام پلیس اصفهان