مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 19:072022-09-04سياسي

بیشترین علت موانع اجرایی نشدن یک پروژه کم کاری مدیران است


فرماندار ویژه شهرستان بابل از ظرفیت های علمی و دانشگاهی فوق العاده در بابل گفت و عدم بهره وری مدیران از این ظرفیت را مانع رشد شهرستان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قاسم عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: بزودی با حضور مدیران ارشد استانی کلنگ طرح مسکن مهر زده خواهد شد، در تهیه زمین و آماده سازی این زمین ها در استان پیشتازیم، با پیگیری نمایندگان طرح هایی نظیر راه های روستایی، طرح هادی و آبرسانی در این دولت آغاز و در هفته دولت افتتاح شد.

وی با بیان اینکه معیار ارزشیابی مدیران میزان رضایت مردم است،گفت: فاصله ما با مردم باید کم باشد اگر نمی توانیم مشکلات را حل کنیم، دست کم در کنار آنها باشیم، در نظام جمهوری اسلامی هیچ جایگاهی  جز خدمت گذاری به مردم نداریم.

فرماندار ویژه  بابل با اشاره به اینکه در موانع موجود یک بخش آن اعتبار و بیشترین سهم موانع، کم کاری مدیران است، اضافه کرد: داشتیم مدیری با چند تماس مشکلات یک روستا را حل کرد، مدیران برای تحقق بودجه باید تلاش کنند و اعتبارات را جذب کنند، مدیران ما باید سهم خود را به تناسب شاخص های شهرستان مطالبه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین علت موانع اجرایی نشدن یک پروژه کم کاری مدیران است

بیشترین علت موانع اجرایی نشدن یک پروژه کم کاری مدیران است