مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 19:122022-09-04دانش

زلفی گل: مشکل جذب سرآمدن علمی را حل می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فت آوری در پنجمین نشست سرآمدان علمی ایران که در ستاد دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، - وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری گفت: مشکل جذب نخبگان و سرآمدان علمی را حل می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فت آوری در پنجمین نشست سرآمدان علمی ایران که در ستاد دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: سرآمدان علمی پیشگامان مرجعیت علمی کشور در تمام حوزه ها هستند.

وی افزود: ترکیب سرامدان علمی حاضر در این نشست ترکیبی از جوانان و اساتید باتجربه است و این نشان می دهد که اساتید ما از بعد شاگردپروری و سرآمدپروری موفق بوده اند.

زلفی گل با بیان اینکه موضوع اختصاص خوابگاه به پژوهشگران و سرآمدان پسادکترا خوابگاه اختصاص می یابد و یا از طریق صندوق رفاه مشکل آن ها را حل می کنیم تصریح کرد: اگر سرآمدان و نخبگان علمی به ما معرفی شوند مشکل جذب آن ها را حل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم پذیرش دانشجو را نیاز محور کنیم کار سختی است، چون در قانون اساسی اگر چه بر آموزش رایگان تا سر حد خودکفایی تاکید شده، اما ما هنوز نمی دانیم سر حد خودکفایی کجاست، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که ما با آن مواجه هستیم این است که خیلی از دانشگاه های کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلفی گل: مشکل جذب سرآمدن علمی را حل می کنیم

زلفی گل: مشکل جذب سرآمدن علمی را حل می کنیم