مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 19:222022-09-04اقتصادي

7 کیلومتر از جاده شهرکرد به شلمزار آماده بهره برداری است


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 7 کیلومتر از قطعه اول مسیر شهرکرد به شلمزار طی چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی مقصودی عصر امروز در حاشیه بازدید از محور شهرکرد به شلمزار، گفت: 7 کیلومتر در قطعه اول این مسیر طی چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه احداث باند دوم شهرکرد به شلمزار به طول 32 کیلومتر بخشی از طرح بزرگ شهرکرد- بازفت- مسجدسلیمان است.

وی افزود: حدود 6 کیلومتر از مسیر در سنوات گذشته به عنوان نقاط حادثه خیز چهارخطه شده است و کار عملیاتی 26 کیلومتر باقی مانده در دو قطعه 13 کیلومتری در حال اجراست، قطعه دوم از سه راهی شمس آباد تا سه راهی امیرآباد از سال 93 آغاز شد و متاسفانه با معارض و کمبود اعتبار مواجه شدیم.

مقصودی با بیان اینکه در سال 99 عملیات عمرانی قطعه اول از سه راهی خوزستان تا سه راهی شمس آباد آغاز شد، گفت: در حال حاضر 7 کیلومتر از این مسیر آماده بهره برداری است و 6 کیلومتر باقی مانده تا چند ماه آینده به پایان می رسد.

وی عنوان کرد: برای ادامه مسیر در حال رایزنی با کشاورزان و صاحبان زمین هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: به این پروژه در سال 1400 ، 200 میلیارد تومان از محل ماده 56 تسهیلات بانکی تعلق گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 کیلومتر از جاده شهرکرد به شلمزار آماده بهره برداری است

7 کیلومتر از جاده شهرکرد به شلمزار آماده بهره برداری است