مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 19:472022-09-04اجتماعي

نرخ بلیط اتوبوس برای اعزام زائران اربعین از زنجان اعلام شد+ عکس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: برای رفاه حال مسافران و جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی نرخ بلیط برای اعزام زائران اربعین مشخص شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری برای اعزام زائران اربعین حسینی به مرز آمادگی کامل دارد و با برنامه ریزی انجام گرفته تمهیدات لازم برای جابه جایی ایمن و آسوده اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال زائران و جلوگیری از تخلفات، نرخ های بلیط اعزام زائران اربعین با توجه به نوع اتوبوس و مسیر مصوب شده است، ابراز کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری از 15 تا 30 شهریور زائران را از زنجان به مرز مهران جابه جا خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: بر این اساس نرخ بلیط اتوبوس 25 نفره 364 هزار تومان، اتوبوس 32 نفره 306 هزار تومان و اتوبوس 44 نفره 249 هزار تومان تعیین شده است.

این مسئول بیان کرد: برای اعزام زائران از زنجان به مرز مهران 120 دستگاه اتوبوس، 200 دستگاه مینی بوس و 200 دستگاه سواری پیش بینی شده است و از زائران برای تشرف به عتبات عالیات تقاضا می شود حتما به ترمینال های زنجان، ابهر و خدابنده مراجعه و یا از طریق سامانه های فروش، نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بلیط اتوبوس برای اعزام زائران اربعین از زنجان اعلام شد+ عکس

نرخ بلیط اتوبوس برای اعزام زائران اربعین از زنجان اعلام شد+ عکس